Indkøbskoordinator – Aalborg Ø
Vi søger en initiativrig indkøbskoordinator, der har lyst og evner til at indgå i en mindre organisation med kompetente, fleksible og engagerede medarbejdere. Du motiveres af at se din rolle som en stærk koordinator og samarbejdskollega i organisationen og blandt andet dermed være et væsentligt bidrag til den samlede succes.
Du vil få
- Reference til direktør og ejerleder
- Gode udviklingsmuligheder for den rette kandidat
- God løn efter kvalifikationer
- Arbejdstid kl. 07.30-16.00, fredage til kl. 07.30-14.30
Om virksomheden
Quine ApS (grundlagt i 1998) og Quintax ApS (grundlagt i 1973) er begge handelsvirksomheder, der importerer og forhandler et bredt program af produkter i større mængder, som overvejende distribueres i Danmark, men også i Sverige og Norge til detailhandelen. I januar 2016 fusionerede Quine og Quintax under navnet QuineQuintax ApS.
Med mere end 40 år på det danske marked har firmaerne opbygget en stor viden og ikke mindst know how indenfor de forskellige produkt-grupper. Produkterne sources personligt på messer og via andre kanaler i udlandet. Der en hurtig rotation af produkterne i forhold til markedets efterspørgsel. I juli 2010 tog Quintax og Quine nye lokaler i brug på Middelfartvej, Aalborg Øst, der omfatter kontor, værksted samt reservedels- og varelager. Virksomheden er finansielt yderst solid og beskæftiger i alt 8 medarbejdere. Kulturen er fleksibel og agil og er kendetegnet ved, at man har langvarige og tætte relationer til både kunder og leverandører.
Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder vil blandt andet omfatte
- Daglig opfølgning hos både leverandører og kunder – primært via mail
- Oprettelse og sikring af korrekte stamdata, herunder også stregkoder
- Deltagelse i tilbudsgivning – inkl. processen fra idéudvikling og/eller søgning af produktet frem til salget til kunden.
- Problemløsning i forbindelse med leverancer, kvalitet, priser m.v.
- Reklamationsbehandling
- Diverse adhoc-opgaver
Din baggrund og personlighed
- Du har nogle års erfaring fra en tilsvarende funktion i en handels/grossist-virksomhed eller fra indkøb i detailhandelen. Det er vigtigt, at du kender vilkår og processer i detailhandel og har forståelse for hele værdikæden.
- Du har en gymnasial uddannelse (HH) eller som engroshandelsassistent. Du har eventuelt suppleret dette som markedsøkonom inden for logistik eller tilsvarende
- Du har gode it-færdigheder med et af de gængse ERP-systemer, f.eks. C5/Navision – og er superbruger af Excel. Herudover er det en fordel, hvis du har almindeligt brugerniveau af Photoshop.
- Du er god til dansk retstavning og formulerer dig ubesværet på engelsk skriftligt og mundtligt
- Du har interesse/flair for tekniske produkter
- Du er detaljeorienteret og vedholdende i din arbejdsadfærd
- Du er vant til at arbejde med deadlines og har overblikket til at være på forkant
- Du er en dygtig afslutter og kan bevare fokus og koncentration, også når det går stærkt.
- Du tager ansvar for dine opgaver, er nysgerrig og ivrig efter at lære nyt.
- Du trives i en mindre organisation med korte beslutningsveje
- Du har bopæl maks. 30 minutter fra virksomhedens domicil
Ansøgningsfrist: Send din ansøgning med det samme, da vi løbende vurderer ansøgerfeltet.
Tiltrædelse: Snarest muligt, gerne 1. august 2020. Vi venter dog på den rette kandidat.
Trapez Rekruttering varetager udvælgelsen af kandidater. Ring til Lisbeth Lauridsen på telefon 86 76 00 28, hvis du har brug for yderligere oplysninger. Send din ansøgning og dit cv i PDF-format til trapez@trapezjob.dk. Mærk ansøgningen 2209.
Vi behandler naturligvis din ansøgning fortroligt.
Læs mere om virksomheden på www.quinequintax.dk