Kvalitet og sikkert match
Vi måler kvaliteten af vores rekrutteringsopgaver på grundlag af vores 6 mdrs. garantiforpligtelse.
Vi har en flot statistik: 98,4% træfsikkerhed, og det skyldes, at vi har en ensartet leverance.
Bag den ensartede leverance ligger:
- interne beskrevne minimumprocedurer for rekrutteringsprocessen
- grundigt og struktureret kundemøde for størst mulig kendskab til virksomheden og dens kultur
- omfattende og strukturerede interview af ca. 2 timers varighed
- gennemprøvede hjælpeværktøjer i form af anerkendte personprofilanalyser, jobanalyser
- transparens og højt informationsniveau til kunden under processen
Vi vægter og har langvarige samarbejdsrelationer med vores kunder. Dette giver os et værdifuldt indblik i virksomheden og er medvirkende til vores høje træfsikkerhed.
Vi ser hver eneste rekruttering – også efter 1. opgave – som en vigtig og værdifuld opgave
Vi gør alt for at formidle vores kunders kultur/værdier til kandidater i rekrutteringsprocessen, således at kandidaterne også har et godt vurderingsgrundlag
og sidst, men ikke mindst: Vi takker nej til opgaver, som ligger uden for vores kompetenceområder.